איך לעשות כסף מיוטיוב

איך להרוויח כסף מסרטוני יוטיוב
יוטיוב כמקור הכנסה
להרוויח כסף מיטויוב
כיום יש מעל עשרות אלפים איש שמרוויחים כל חודש מהסרטונים שהעלו ומעלים ליוטיוב,
לדוגמה אביו של צ׳רלי שהעלה בשנת 2007 סרטון ביוטיוב איך שצ׳רלי הבן שלו נושך את אחיו, מרוויח כל שנה מעל 1,000,000 דולר רק מהסרטון הזה,

אני לא בא להבטיח לכם שאתם גם תרוויחו מליון דולר בשנה, אבל הכל תלוי לפי איכות ותוכן הסרטון, וכמות הצפיות שאתם מקבלים,

כל סרטון שיש לכם על זה בעלות או זכויות יוצרים אתם יכולים להעלות את זה ליוטיוב, ולהרוויח מזה כסף,
איך להרוויח כסף מיוטיוב
youtube כמקור הכנסה

איך מרווחים כסף: אחרי שהעלתם סרטון ביוטיוב, והסרטון שלכם קיבל כמות מסוימת של צפיות הם ישלחו לכם מייל או הודעה בדף היוטיוב שלך, שהם רוצים לצרף אותכם לתוכנית השותפים שלהם, פירושו שהם ישימו פרסומות על הסרטון שלכם, וכל מי שיקליק בפרסומת אתם ויוטיוב תתחלקו ברווחים, 
לאחר שהצטרפתם לתוכנית השותפים של אדסנס, חברת הפרסומות של גוגל, תוכלו לאשר ליוטיוב לשים פרסומות על הסרטונים שלכם,
ואת הרווחים שהרווחתם תוכלו להוציא מחשבון האדסנס שלך כשיצטברו לכם 100 דולר בחשבון.

5 תגובות:

  1. יש לי כבר 120 סרטונים, אני בתכנית של אדסנס,
    בהתחלה כמו שהוא אומר ביקשו להצטרף, והייתי צריך להכניס את הכתובת שלי ופרטי הבנק. ואז הסטטיסטיקה שלהם מתחיל להראות כמה סנטים בכל חודש. לא משמעותי בכלל.
    בשלב שני, אחרי כמה חודשים, זיהו אותי ע"י ששלחו לי איזה מכתב הביתה מגוגל, והיקשתי את הקוד, הכנסתי את מספר הבנק שלי, ואפילו הכניסו לי לבנק 4.8 דולר כדי לאשר שקיבלתי, ולוודא שהכל בסדר עם הרישום וההעברות.

    עכשיו אני מחכה לכסף: אבל! ב-120 סרטים, שנמצאים שם כבר כשנתיים, אני מרוויח בין 1.5 ל-3.5 דולר לחודש, והם אומרים שהם מפקידים כאשר הסכום מצטבר ל100 דולר. לא 10 דולר.
    אתם יכולים לראת את הסרטים שלי כאן:
    http://www.youtube.com/user/tuvia770/videos?view=0

    כמובן, אם תעלו תוכן מעניין מאד שיצפו בו אלפים, רבים,
    או שאתם מכינים סרטון ללמד משהו שמעניין את כולם, זה ישתנה.

    השבמחק
  2. תודה רבה על התגובה,

    1) את הכסף לחשבון האדסנס שלי אני גם מרוויח מהאתרים שיש לי כולל מהבחוג הזה, לכן אני מרוויח מעל 100$ לחודש אז אף פעם לא היה לי בעיות של משיכה,

    2) שיניתי ל100$ ולא 10$

    3) בקשר הרווחים, ככל שיהיה לך יותר צפיות כך יגדל הרווחים! איך מקבלים צפיות? 1) תוכן מעננין! 2) הייתי ממליץ לך להעלות סרטונים ולכתוב את הכותרת באנגלית (ולא בעברית), ההסבר פשוט דוברי עברית יש 7,000,000 אנשים, דוברי אנגלית יש מעל מייליארד!

    בהצלחה, ואם משהו לא מובן אפשר להגיב חזרה,

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום, אני מכין סרטונים על שחקני כדורסל וכשאני מפעיל את המונטניזה זה רשם לי בהתחלה שזה בבדיקה ולאחר מכן הופעל סימן קריאה בריבוע באפור שבו הם אומרים לי לספק הוכחה לזכויות שימוש מסחרי והקטע שאין משהו שמוכיח שאני לא צילמתי את זה

      http://www.youtube.com/watch?v=g9e3FIkPVAg

      תענו מהר בבקשה!!

      מחק
    2. יכול להיות שלפסקול שאתה משתמש יש זכויות יוצרים ובזה אתה לא יכול להשתמש.
      היוטיוב יודע לזהות לא רק את הוידאו, אלא גם את המוסיקה.

      מחק