באקס שיטה חדשה לעשות כסף באינטרנט: bux.co.il


באקס כסף בפרסומות
bux.co.il כסף באינטרנט
האתר bux.co.il הוא אתר ישראלי חדש שמציע למשתמשים לעשות הרבה כסף, מכמה פעולות פשוטות וקצרות באתר.

איך מתחילים ?
דבר ראשון נכנסים לאתר bux.co.il ונרשמים, (ניתן להירשם דרך דרך הפייסבוק).

ישנם 2 אפשרויות להרוויח כסף מבאקס.

הדרך הראשונה הוא לצפות בפרסומות:
נכנסים לעמוד הראשי ולוחצים על "צפייה בפרסומות".
באפשרותך לבחור את זמן הפרסומת, יש פרסומות של 3 שניות, של 15 שניות, של 30 שניות, או של 60 שניות.
והרווחים הם 0.001 דולר, 0.01 דולר, 0.002 דולר, 0.015 דולר. אבל זה ה"כסף הקטן".


הדרך השנייה הוא הפניות.
תקבלו מעל 30 אגרות על הפרסומות שהמפונים שלכם צפו, וכליכם גם לצפות 4 פרסומות ביום ! 
איך להשיג הפניות? 
הדרך הפשוטה הוא לפרסם בפייסבוק, בבלוג, פורמים, שליחת מייל לחברים.
או שניתן לקנות הפניות מהרווחים שקיבלתם!
וכך להרוויח כסף מבלי לעשות כלום!

5 תגובות:

  1. אחלה בלוג!
    מוזמנים לבקר גם פה
    http://kesef--internet.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. עכשיו יש דרכים נוספות שדרכן אפשר לקבל תשלום בבאקס.
    כדאי לעדכן :)

    השבמחק
  3. האתר החדש נראה מעניין.
    עד שהוא יגיע לכמות רצינית של פעולות, אני ממליצה להרשם לאחד מה2:
    האתר הוותיק בתחום : www.kesefkal.net
    האתר הגדול בתחום : www.purecash.co.il

    השבמחק
  4. אני הייתי רשומה בקש פור מייל... עד שהגיע המאה ₪ הראשונים שהייתי צריכה לקבל את הכסף הם דחו אותי בטענה שיש בעיה עם הרישום שלי... לדעתי כל האתרים האלו ממש לא אמינים.

    השבמחק
  5. לא יודע לגבי אתרים אחרים אבל באקס הוא אתר ממש אמין ותמיד משלם ויש הוכחות תשלום שמתעדכנות כל כמה ימים כבר מעל שנתיים.

    השבמחק