איך להרוויח כסף ממכירה באיביי - eBay


האם זה החלום שלך לשבת בבית ולעשות כסף? ובכן, זה נכון עבור רובנו. אתה תהיה מופתע עד כמה קל זה יכול להיות כדי לעשות כסף ב-איביי eBay! כל זה פשוט תלוי במה שאתה רוצה למכור. לא צריך בשביל זה מדריך איביי, או קורס איביי,
הנה כמה צעדים שיעזרו לך להתחיל: 


1. בהנחה שאתם לא רשומים עדיין, לכו לדף ההרשמה של eBay (זה בחינם ופשוט למדי כדי להשלים).אתם תידרשו לספק את שמכם, כתובת הדואר האלקטרוני, וכל מידע אחר שיעזרו לזהות אותכם כמשתמש של האתר ויאפשרו לכם למכור את הפריטים. אתם גם צריכים ליצור שם משתמש וסיסמא.




2. החלטתם מה אתם רוצים למכורזה יכול להיות אלקטרוניקה, הלבשה, צעצועים, תכשיטים או כל פריט שיש לכם. אפילו תמונות דיגיטליות נמכרות.



3. תמצאו סיטוני. אתם יכולים לחפש באינטרנט עבור אלה שיש את מה שאתה מחפשים ושיש להם מחירים טובים.



4. תרשמו אצל סיטוני. בדרך כלל, כל מה שנדרש הוא מנוי חינם לאתר או העלון שלהם. אז יש לכם גישה לכל המחירים שלהם וידע מתי יש להם חיסול על פריטים מסוימים.



5. תרכשו כמה פריטים ותשימו אותם למכירה ב-eBay. תזכור התחרות באיביי גדולה לכן אתם צריכים לעשות מחירים טובים וסבירים.



6. תעשו מחקר באיביי כדי לראות מה הם המוצרים החמים של העונה. קנו יותר את הפריטים האלו ותכניסו אותם למכירה באתר. 

7. למכור, למכור, ולמכור! נסו למכור את המוצרים הכי טובים שיש לכם. זה ייתן לכם דירוג גבוה יותר כמוכרים ב-eBay. אם אתם מתקשים למכור איזה פריט, תעשו את זה יותר זול, או תוסיפו בונוס עבור רכישה.

8. תתחילו להרוויח כסף, ממכירה עולמית, 
ebay איביי

2 תגובות:

  1. אבל מה לגבי עלות המשלוח? אצלנו בארץ משלוח לחול של פריטים עולה המון כסף

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד כדא לחשב את מחירי המשלוח מלפני זה, ואח״כ את מחיר המוצר. למחשבון מחירים http://www.israelpost.co.il/npostcalc.nsf/calculator2?OpenForm

      באייבי אפשר למכור דברים ווירטואליים גם כמו: דומיין, אתר, ספר אונליין, קבצי PDF, תמונות, ואת זה שולחים במייל.

      או אפשר לעבוד כמתווח, אתה צריך למצוא מוצרים מסין או מארה״ב, ולמכור אותם באייבי והמוכר ישלח את זה ישירות אל הקונה מבלי שזה יגיע אליך לישראל.

      מחק