עבודה מהבית: להרוויח כסף מבלוגר

בלוגר שירות בלוגים של גוגל
כיום יש מיליוני בלוגים שמרוויחים כסף, גם בישראל יש אלפי אנשים שמרווחים כסף מבלוגים, כל אחד יכול לפתוח כל אחד יכול לנסות, כל מה שצריך זה קצת רצון ויוזמה, ואם יש לכם את שתיהן אז יכול ליהות שזה הפריצה הגדול שלכם.

איך מתחילים?
בחרו נושא שאתם אוהבים לדבר עליו. בין אם זה מניות, ספורט או גינון. זהו הצעד החשוב ביותר, כי תשוקה מולידה כתיבה, לכן אם אתם עוסקים במוזיקה או באינטרנט או כל נושא שאתם קשורים לזה תשתמשו בזה לבלוג.


תרשמו בעצמאות כתובת הג'ימייל שלכם לבלוגר, למה בלוגר? בגלל שזה בעברית, חינם וקל מאוד לשימוש. כמו כן בלוגר מאפשרת לכם להפיק רווחים בעצמאות הבלוג שלכם עם גוגל אדסנס.

להתחיל לכתוב. אתם לא צריכים לכתוב ספר, פשוט לכתוב מה שאתם מרגישים באותו הזמן. הכל לפי הנושא לדוגמא אם הבלוג שלכם זה על הנושא של אייפונים כל פעם שיצא אייפון חדש או גירסא חדשה וכד' תכתבו מאמר על זה,

פתחתם בלוג. עכשיו אתם צריכים לעדכן את זה (לכתוב מאמרים) לעתים קרובות. זה חשוב מאוד כי זה עוזר לכם דירוג גוגל ומראה להם שלבלוג שלכם יש מידע טרי. חוץ מזה אתם רוצה לשמור על קוראים חוזרים לכן אתם צריכים לכתוב כמה שאתם יכולים. אני מנסה לעדכן את הבלוגים שלי 3-5 פעמים בשבוע.

להרוויח כסף. ברגע שכתבתם למשך תקופה תפתחו חשבון גוגל אדסנס (תוכנית השותפים של גוגל). ותכניסו פרסומות לבלוג באמצעות אדסנס, תהליך מאד קל כל מה שהליכם לעשות, להיכנס לחשבון שלכם ללחוץ על "רווחים" והם כבר יכניסו לכם פרסומות.



אחד הדרכים לקדם את הבלוג שלכם, זה לפרסם את הבלוג שלכם בפורמים, לשלוח לחברים באימייל, לפרסם בבלוגים, תזכור ככל שיותר אנשים יכנסו לבלוג כך יגדל גם הרווחים שלכם,

4 תגובות:

  1. תכלס השיטה הכי אמיתית ועובדת להרוויח כסף באינטרנט זה בעזרת תוכניות שותפים.
    קראתי הרבה חומר בנושא אבל יש ספר אחד שבו יש כמעט את הכל
    מי שנמאס לו לנסות ולהיכשל שינסה את הספר הזה
    קישור - http://tinyurl.com/ndy4ldp
    בהצלחה!

    השבמחק
  2. תודה על המידע.
    http://ilovedyanos.blogspot.co.il/?m=1

    השבמחק
  3. בהחלט בלוג זה שיטה מעולה, במיוחד עם משלבים אותה עם שיווק שותפים.
    אם מעניין אתכם כתבתי מאמר שמסביר על 5 דרכים להרוויח כסף באתר אמזון:
    www.sellertrip.com/make-money-online

    השבמחק
  4. שיטה נוספת שאני אישית משתמש בה היא הפעלת עסק באינטרנט. למדתי את הכל מאפס דרך קורס באינטרנט הקורס עלה לי רק דולר אחד (1$) אתם חייבים שליטה באנגלית משום שהכל באנגלית אז למי שמתעניין ממליץ בחום: https://tinyurl.com/y7off3no

    השבמחק